YENİ ÇARK VE EFSANE THOMPSON!! 😮 SEZONUN EN İYİ PLANÖR VURUŞU!! | PUBG MOBILE

122 000 görünümler 772 B

YENİ ÇARK VE EFSANE THOMPSON!! SEZONUN EN İYİ PLANÖR VURUŞU!! | PUBG MOBILE

EKİBİN KANALLARI
@NARUTO Pubg Mobile
@Emir G
@Sasuke Pubg Mobile

Beğenmeyi unutmayın 👍 🔔 Zil'e tıklayıp bildirmleri açabilirsiniz ◕‿◕

🔴CANLI YAYINLARIMA BEKLERİM
Nonolive 👉 www.nonolive.com/barisg

🌐DİĞER SOSYAL MEDYA HESAPLARIM
Instagram 👉 kfceatbox
Instagram (Barış G Tv) 👉 barisgtv
Discord 👉 discord.gg/kfceatbox
Twitter 👉 kfceatbox
Facebook 👉 groups/31647...
Editör 👉 alihanmp4

💪 Bu özel linkten Perdigital'e kayıt olup bana destek olabilirsiniz.
www.perdigital.com/kayit/oyun...
PUBG Mobile UC'lerinizi ve diğer e-pinlerinizi güvenle alabilirsiniz.

🎮Sevebileceğiniz diğer mobil pubg videoları👇

TRnetRLARLA HARİTANIN YARISINI TEMİZLEDİK!! 40 KİLLS! (Tugay Gök, Egoist Pati, Doch)
👉 trnet.info/watch/video/maNh236olaqux5g.html
OYUN 2 TRnetRA AWM VERİRSE NE OLUR?? TUGAY GÖK İLE EFSANE DUO
👉 trnet.info/watch/video/Z3Wf3aTVcnBmscc.html
ECE SEÇKİNLE MİRAMARI YOK ETTİK!! KONSER VERDİ!? 😍
👉 trnet.info/watch/video/Y5ZpkoGYhq55x8c.html
4 TRnetR 1 UÇAĞA DENK GELİRSE NE OLUR??
👉 trnet.info/watch/video/X5aetpKTlpmF2qk.html
RÜYA TAKIMI İLE HİLELERE KARŞI SAVAŞTIK! w/ Kozmik Karınca, Barış Bra, Egoist Pati
👉 trnet.info/watch/video/hqeX1ZfKq3ljzq0.html
DOCH'UN EVİNİ BASTIM!!!
👉 trnet.info/watch/video/goeqlZzSea17nq0.html
E-Sporcu Doch ile oynadığımız Mobil vs Emülatör videosunu izlemek isterseniz
👉 trnet.info/watch/video/pZ-Nl2SpipiZsNc.html
DÜNYANIN EN ZOR CHALLENGE'I! CAN BASMADAN OYUN KAZANMAK!
👉 trnet.info/watch/video/dqCXuJ_OaZhunds.html
HARİTAYI KAPATTIM! MAP'E HİÇ BAKMADAN OYNAMAYA ÇALIŞTIM! HİLECİ DİYENLERE CEVAP VİDEO OLDU!!
👉 trnet.info/watch/video/gWSd3pW1aGewwMs.html
32 KILLS!! REKORUMU KIRDIM!!! ONE MAN SQUAD
👉 trnet.info/watch/video/lJaF1prae3Chzr0.html
ÖLDÜRDÜĞÜN ADAMIN SİLAHINI AL CHALLENGE! 2 AWM GÖRÜP ALAMADIK! AGA BEE🚬🔥
👉 trnet.info/watch/video/lHSGu5ergGuEnNs.html
DÜNYADA İLK!! 148 MERMİ + CAN BASMA YOK + SADECE DROP EŞYALARINI KULLAN!!
👉 trnet.info/watch/video/i3Z5lnzSqZyGtJQ.html
HARİTANIN YARISINI TEMİZLEDİK!! 43 KILL REKOR!!!
👉 trnet.info/watch/video/f6aOmWe3pKyN27k.html
HİLECİ TAKIMLARI İFŞA ETTİM!! 2 DAKİKADA 60 KİLL ALDILAR! (BÜTÜN HİLELERİ KULLANDILAR)
👉 trnet.info/watch/video/ZH2ouJq8ZaSr0M8.html
ZOMBİLERDEN HASAR YEMEME TAKTİĞİ! ZOMBİ MODUNDA SOLO OYNAMAK! GİZLİ KARAKOLU BASTIM!
👉 trnet.info/watch/video/pZx4nnjRXq9qndc.html

🎬 Oynatma Listeleri
Challeng Videoları 👉 bit.ly/2msER6l
One Man Squad 👉 bit.ly/2lodSsu
PUBG Lite 👉 bit.ly/2mrHrtm
Kutu Açılımı 👉 bit.ly/3bFMkqu
Hileler 👉 bit.ly/2XLYLsB
TRnetr Kill Yarışı 👉 bit.ly/3svSzTA
Tüm Videolar 👉 bit.ly/2M10FCT

❓ Barış Can Kimdir?
Selam ben Barış Can A.K.A. KFCEatbox. Bu kanalımda PUBG ve PUBG Mobile videoları yüklüyorum. Eğlenceli ve öğretici videolar üretmeye çalışıyorum. Daima isteklerinizi, yorumlarınızı okuyor kendi zevklerimle birleştirip kanalı o şekilde şekillendiriyorum. Abone olan, videoları beğenen ve paylaşan herkese teşekkürler. En çok da paylaşanlara. Paylaşan candır!

Reklam ve iş birlikleri için iletişim 👉 barisgiletisim@gmail.com

YORUMLAR

  1. Barış G
    Barış G
    16 gün önce

    GERÇEKTEN EFSANE VURUŞ YAPMADIK MI BEE BEĞENİLER YAĞSINNN! instagram.com/kfceatbox takip etmeyi unutmayınn yakında büyük çekiliş varr

    1. Mesut B
      Mesut B
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :frowning: yy

    2. Ayxan Məmmədli
      Ayxan Məmmədli
      13 gün önce

      Sadecə bomba sis fləş kulanarak oyunu kazan

    3. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :( y

    4. [FT] CrozWins
      [FT] CrozWins
      14 gün önce

      ABİ HESABIM ÇALINDI LÜTFEN YARDIM ET🥺

    5. Ayxan Məmmədli
      Ayxan Məmmədli
      15 gün önce

      Abi angaq boba:filəş:sis oynayamasın yapamasın oyun sonuna kadar😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  2. Brke Demir
    Brke Demir
    Gün önce

    Abi emire soyle en son ne zaman milli oldu?

  3. Mehmet Yıldız
    Mehmet Yıldız
    3 gün önce

    17;30 replay

  4. Goku—Pubg Mobile
    Goku—Pubg Mobile
    3 gün önce

    Tolunay ören izleyen alihan xdd

  5. karalord lord
    karalord lord
    4 gün önce

    Ab

  6. Halef Can Çayırcı
    Halef Can Çayırcı
    5 gün önce

    Light it up sarkısını baslara neden koymuyonuz be

  7. PANDA PUBG MOBİLE
    PANDA PUBG MOBİLE
    5 gün önce

    Basssss sasukeye

  8. PANDA PUBG MOBİLE
    PANDA PUBG MOBİLE
    5 gün önce

    Sasukeye basssss

  9. ҭʀὄὗвłἔ
    ҭʀὄὗвłἔ
    7 gün önce

    0:03 0:07 bu awm ne amk vov

  10. Elvin Abbasquliyev
    Elvin Abbasquliyev
    8 gün önce

    SASUKENİN EVİNİ BAS Y-A-P-A-M-A-S-I-N❤

  11. S2G Hakkıcan
    S2G Hakkıcan
    8 gün önce

    barış abi adamdır! gerisi yalandır! 😎

  12. Sultan Uzbaş
    Sultan Uzbaş
    8 gün önce

    Sasuke nın evine baskın Y-A-P-A-M-Z-S-I-N

  13. RIDVAN HÜSEYİN YTB
    RIDVAN HÜSEYİN YTB
    9 gün önce

    17:35teki şarkının ismi ne plz

  14. ARMY VE BLİNK KOREA
    ARMY VE BLİNK KOREA
    10 gün önce

    Neden herkez sasukenin evinə basqın yayılmasını iatiyor?🤣

  15. Can EKSEN
    Can EKSEN
    10 gün önce

    İlk 05 saniyedeki şarkının ismi nedir acaba

  16. Fuad Nurıyev
    Fuad Nurıyev
    10 gün önce

    Emire söyle kancık qibi gülmesin

    1. Bilal Akyol
      Bilal Akyol
      10 gün önce

      Rahatsız oluyosan niye izliyon

  17. Rucial Block Strike
    Rucial Block Strike
    10 gün önce

    17:29 music name?

  18. İbrahim Çelik
    İbrahim Çelik
    11 gün önce

    17:40'daki şarkının ismi ne

  19. Zülfüqar mailov
    Zülfüqar mailov
    11 gün önce

    İngilis dili 🤦

  20. Zülfüqar mailov
    Zülfüqar mailov
    11 gün önce

    🤣🤣🤣anani

  21. MaT GölGe
    MaT GölGe
    11 gün önce

    İlkteki şarkının adı ne

  22. KARA_UCAR 42
    KARA_UCAR 42
    11 gün önce

    Alihan abi ilh baştaki şarkının ismine ilk awm vuruşundaki

  23. Zaman-Roblox
    Zaman-Roblox
    11 gün önce

    18:10 jwjsjsjsjjsjsjsjsj

  24. X7 Yasin
    X7 Yasin
    11 gün önce

    Sasukeni eveni bas Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  25. Emre Guney
    Emre Guney
    12 gün önce

    Abi onun diyerini de fulle lütfenn sendede olsun zaten biz alamiyoruz

  26. AHMET
    AHMET
    12 gün önce

    Sasukenin Evine Baskın Yap YAPAMAZSIN

  27. İbrahim Gözüaçık
    İbrahim Gözüaçık
    12 gün önce

    Emir abi dfjksgnosldfuıghnlosdfık

  28. Doğukan Yiğit
    Doğukan Yiğit
    12 gün önce

    Doogukaan0

  29. Doğukan Yiğit
    Doğukan Yiğit
    12 gün önce

    Doogukaan0

  30. Alpinyo
    Alpinyo
    12 gün önce

    10.24 te solda flair guncuk vardı

  31. Yonca Ünal
    Yonca Ünal
    12 gün önce

    Sasukenin evine baskin yap Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  32. Berkay Eroğlu
    Berkay Eroğlu
    12 gün önce

    İlbeyde unutuldu be

  33. K_A_N_S_I_Z__ deli
    K_A_N_S_I_Z__ deli
    13 gün önce

    ABIIIII NOLUR TUGAY ABIININ HESABINI KISKISMA YAP NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  34. Şehla Sefereliyev
    Şehla Sefereliyev
    13 gün önce

    Sarkının isimi ne 04

  35. Yakup Ali
    Yakup Ali
    13 gün önce

    yap barış abi

  36. TÜRK kral
    TÜRK kral
    13 gün önce

    Y-A-P-A-R-S-I-N BARIŞ ABI

  37. Cavid Nağıyev
    Cavid Nağıyev
    13 gün önce

    SASUKEYE BAS ABİ😂YAPAMASSIINNNNNNNNN

  38. Yunus Emre Temel
    Yunus Emre Temel
    13 gün önce

    17:35 Barış abinin gülüşü müq

  39. 078
    078
    13 gün önce

    Barış abi Tugay abi hesabına gir ve çok kötü şeyler yap kışkırtma😊😉

  40. Akın Önel
    Akın Önel
    13 gün önce

    EDİT MÜQ :D

  41. casperr
    casperr
    13 gün önce

    tam da 31 mayısta paylaşmışsın be abi dmcmdkvlkdmdk

  42. EGE Er
    EGE Er
    13 gün önce

    neden artık ligt it up kullanılmıyo editlerde alihan abii yanlış yazmıl olabilirim rgbewrtbrtb

  43. kurşun gecirmez
    kurşun gecirmez
    13 gün önce

    ABİ ARABA KAÇ UC ARTIK BANA BÖYLE UCELER TRR

  44. Alo Mert
    Alo Mert
    13 gün önce

    Sasukenin evine baskın yap. Y-A-P-A-M-Z-S-I-N

  45. MetehanG
    MetehanG
    13 gün önce

    Sasuke'nin evine baskın Yap Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  46. Hazar Yıldız
    Hazar Yıldız
    13 gün önce

    вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  47. Nostalji Edit
    Nostalji Edit
    13 gün önce

    abi beni sasuke ile tanıştırırmısın ölmeden sizinle bir maç atayım lütfennnnnn adım BOLU*BEYii*

    1. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :( y

  48. Comali Yakar
    Comali Yakar
    13 gün önce

    Abu sasukenin evine baskin yap

    1. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  49. Sadiq Quliyev
    Sadiq Quliyev
    13 gün önce

    Sasukenin evine baskin Y-A-P-A-R-S-İ-N

  50. Efe King
    Efe King
    13 gün önce

    Sasukenin evine baskın yap Y-A-P-A-Z-S-I-N

    1. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  51. HD - OK
    HD - OK
    13 gün önce

    Sasukenin evine bas Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  52. ♡GAMZE YAREN KISACIK ♡
    ♡GAMZE YAREN KISACIK ♡
    13 gün önce

    Abi tugay abiye Kıskırtma nolur

  53. WODRET
    WODRET
    13 gün önce

    Sasuke'nin evine baskın yap Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  54. Furkan Yeşilay
    Furkan Yeşilay
    13 gün önce

    Sasukenin Evine Baskın Yap Y-a-p-a-m-a-z-s-ı-n❤

  55. Recep Güneş
    Recep Güneş
    13 gün önce

    Bu free firedeki solmuş çark

    1. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  56. Qasimzade Ulvi
    Qasimzade Ulvi
    13 gün önce

    00:01 sarkinin ismi ne??

    1. Resul Avcıoglu
      Resul Avcıoglu
      8 gün önce

      Sarkinin adıni buldunmu bulduysan yazarmisin

    2. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  57. DORUK STYLE 2
    DORUK STYLE 2
    14 gün önce

    8:08 oo kıza bak be arda abi o aslinda

  58. ONUR YAŞA
    ONUR YAŞA
    14 gün önce

    Sasukenin evine baskın yap Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  59. Beşiktaş Hayranı
    Beşiktaş Hayranı
    14 gün önce

    Sezon 19 da thomson mu veriyor arkadaslar

    1. Hazar Yıldız
      Hazar Yıldız
      13 gün önce

      вιlιyorυм prιмcιlerden ѕıĸıldınız... aмa lüтғen вenι dιğer prιмcιler ιle ĸarışтırмayın , вen cιdden çoĸ ĸalιтelι vιdeolar yapıyorυм ve нaĸĸıмı alaмıyorυм :*( yaşıм ĸüçüĸ oldυğυ ιçιn deѕтeĸleмιyorlar. вenι deѕтeĸleмeѕen вιle en azından вιr vιdeo мa вaĸar мıѕın ? :(

  60. TRALGOZ
    TRALGOZ
    14 gün önce

    Alihan abi için bi ağa beee 🚬🚬

  61. ÇakılHan TV
    ÇakılHan TV
    14 gün önce

    Abi arkadaslik istegi atiyom kabul ederimisin tcemirhan

  62. cengiz mert
    cengiz mert
    14 gün önce

    Yav şu çalan müzik adı ney

  63. Ubeyd Oyunda
    Ubeyd Oyunda
    14 gün önce

    Abi benim 15 haziranda doğumgünüm var kutlarmısın

  64. deli midir Acaba
    deli midir Acaba
    14 gün önce

    4 buçuk Dakika boş yapmak mı? *Doğru adrestesiniz: BarışG*

  65. UBJ
    UBJ
    14 gün önce

    01:43 sasuke isinlaniyo

  66. JoKeR
    JoKeR
    14 gün önce

    Dislike atin su penzeveke

  67. JoKeR
    JoKeR
    14 gün önce

    Anan ami baris g

  68. JoKeR
    JoKeR
    14 gün önce

    Anan ami baris g

  69. JoKeR
    JoKeR
    14 gün önce

    Anan ami baris g

  70. Elsad Dilyarli
    Elsad Dilyarli
    14 gün önce

    baris abi bana arkadaşlık atsana adim tnğ46 nolur abi kuban olayim birde zobcuxbalasi onada at nolur

  71. Mənim Rəsm Dünyam
    Mənim Rəsm Dünyam
    14 gün önce

    Nalutoya kışkırtma YAP A-B-İ N-O-L-U-R Y-A-P

  72. M. MUSA Akdemir
    M. MUSA Akdemir
    14 gün önce

    Sasukenin evine baskın yap Y A P A M A Z S I N

  73. Ayxan Kerimli
    Ayxan Kerimli
    14 gün önce

    Baris ab7 demek asad elemek cetin❤bu arada seviliyosun

  74. Fatih Karduz
    Fatih Karduz
    14 gün önce

    Sen avrupa birincisi olmadın hiç coktan iyidir

  75. :Dcloudx
    :Dcloudx
    14 gün önce

    Bari sabi sen hirstiyanmisin öyle olsun arkadaki kolyelyeye bakın beyler

  76. Aynur KOÇ
    Aynur KOÇ
    14 gün önce

    13:35 onlar yilan deyil ki nsjsjdjdjdjus

  77. Mazlum Duman
    Mazlum Duman
    14 gün önce

    Sasukeye basss

  78. Aleyna İpek
    Aleyna İpek
    14 gün önce

    Bir türlü barış abi seninle denk gelememek 😒

  79. Mustafa koç
    Mustafa koç
    14 gün önce

    Abi like az gelirse herkez bitane faks hesap açsın bir daha şey yapın like atin

  80. Ömer balcı
    Ömer balcı
    14 gün önce

    Sen 50metreye en iyi eklentilerle en sekmez silahla tekli sıkan insansın birde 90fps sin buradaki asıl bot sensin

  81. Abdullah Barış Kalın
    Abdullah Barış Kalın
    14 gün önce

    Sasukenin evine baskin yap Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  82. Habib Acar
    Habib Acar
    14 gün önce

    Bu videoya neden begeni gelmemiş

  83. Hamza Erdo
    Hamza Erdo
    14 gün önce

    Bende rank kasarken kim bu botları öldürüyor diyordum meğer barış abiymiş

  84. 『BLK๛KuRşAt
    『BLK๛KuRşAt
    14 gün önce

    10.karakayakursat

  85. PUBG MORİLED
    PUBG MORİLED
    14 gün önce

    Sasukeye bas

  86. Oyun Rozetmeni卍
    Oyun Rozetmeni卍
    14 gün önce

    videonun başındaki ilk AWM vuruşundaki şarkının adı ne?

  87. UltraOneTap
    UltraOneTap
    14 gün önce

    19:26 adamlar gözükmüo .d asdasdasdd

  88. Cəsur Yt
    Cəsur Yt
    14 gün önce

    Abi İlbeyle oyna

  89. Şervan Kaçar
    Şervan Kaçar
    14 gün önce

    Dünya'nın en iyi TRnet ro kim bence KFCbarisg tabiki de

  90. İdris Taha Demirtaş
    İdris Taha Demirtaş
    14 gün önce

    Heyt be yaradana kurban

  91. HORİZON
    HORİZON
    14 gün önce

    Sasukeye bas Y A P A M A Z S I N

  92. mehmet katkılı
    mehmet katkılı
    14 gün önce

    Aga beee bi awm istiok cokmu 5396381401

  93. JW | COOL
    JW | COOL
    14 gün önce

    SASUKENİN EVİNİ BASS Y-A-P-A-M-Z-S-I-N👍👊

  94. Naz Çıplakoğlu
    Naz Çıplakoğlu
    14 gün önce

    Alihan: Güzelim bildirimleri açtın mı? Ben:Güzelin miyim gerçekten

  95. ibrahim halil örskıran
    ibrahim halil örskıran
    14 gün önce

    Barış abi en iyi vuruşlarda rich diye biri vardı TRnet rich pubg yazarsan adamın çok güzel vuruşları var

  96. Berat Gülen
    Berat Gülen
    14 gün önce

    Sasukenin evine baskın Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  97. CPM:MUST ROBLOX:pspcipad,HEROPLUS12
    CPM:MUST ROBLOX:pspcipad,HEROPLUS12
    14 gün önce

    1200 saniyede en iyi vuruş

  98. Münir Doğan Ardıç
    Münir Doğan Ardıç
    14 gün önce

    Sasukenin evine baskın yap Y-A-P-A-M-A-S-S-IN

  99. Tərlan İsrafilov
    Tərlan İsrafilov
    14 gün önce

    Tugaya Kışkırtma İsteriz+1

  100. GAMER ÖMÜR TR
    GAMER ÖMÜR TR
    14 gün önce

    Abi sadece araç kullanarak maç kazan imkansız